Mooie opbrengst dankzij Music for Life

woensdag 16 januari 2019

Mooie opbrengst dankzij Music for Life

woensdag 16 januari 2019
De Warmste week - beter gekend als Music for Life - werd dit jaar voor ‘de branding’ een succesverhaal. Er werd maar liefst zo’n € 13 367 opgehaald ten voordele voor ‘de branding’. Met dit geld zal er een mooie beleeftuin gerealiseerd worden achter het variatiebedrijf, waar er voor onze gasten plaats zal zijn voor ontmoeting, ontspanning en activering.

Zonder dergelijke acties en sponsoring zouden we minder snel zo’n projecten kunnen realiseren. Daarom in naam van al onze gasten en ‘de branding’ een grote DANK-JE-WEL aan iedereen die op de één of andere manier bijgedragen heeft tot het opzetten en welslagen van deze warme acties. In willekeurige volgorde: Gemeente Kuurne (€ 2000), Ideeds (€ 2000), Febelco (€ 5984), WAAK (€ 3138), Laurens - personal consultant (€ 125), Rhizo studenten zorgkrachtschool, Rospot in ‘het idee’ en een persoonlijke actie van Camille M. (€ 120).

Bedankt ook aan iedereen die voor ons een plaatje heeft aangevraagd of heeft meegelopen aan de Warmathon zoals Alaska boekhoudkantoor en enkele medewerkers.

Niet onbelangrijk te vermelden is dat iedereen die hier vermeld staat op de één of andere manier verbonden is met ‘de branding’. Zie jij nu al mogelijkheden om dit jaar een warme actie te organiseren voor ‘de branding’? Een kleine of een grote actie, dat maakt niet uit: alle beetjes helpen om mooie projecten te realiseren die ten goede komen van onze gasten. Voor meer informatie mag je steeds mailen naar communicatie.debranding@waak.be.
Wij rekenen op jullie!
Terug naar boven